sobota, 11 października 2014

Powitanie

HOLA! Jestem Klaudia i mam 13 lat. Postanowiłam założyć bloga z opowiadaniami o Jortini czyli o Martinie "Tini" Stoessel i Jorge Blanco. Jestem wielką fanką serialu ,,Violetta" emitowanego na Disney Channel. Należę do fandomów: Tinistas, Jorgistas i Belibers. Nie jest to moja pierwsza styczność z blogowaniem oraz pisaniem opowiadań, ale nie jestem profesjonalistką i prosiłabym was o wyrozumiałość ;) Mam nadzieje, że spodoba wam się mój styl pisania i będziecie chętnie wracali na bloga. W rozwinięciu będziecie mogli poznać mnie trochę bliżej i zapoznać się z tematyką mojego bloga...

 



Trochę o mnie :
Jak już napisałam jestem Klaudia i mam 13 lat. Interesuje się śpiewem, tańcem czyli wszystkim co związane z muzyką, Muzyka była również jednym z powodów, dla których polubiłam serial "Violetta". Jestem również wielką fanką filmu Harry Potter ;) Jestem odważna, zabawna (tak mi się wydaje) jednak tu chciałabym, żeby ludzie/czytelnicy brali mnie na poważnie ( muszę ograniczyć wszelkiego rodzaju emotikonki eh. będzie ciężko). Mam nadzieje, że mnie polubicie .

Trochę o tematyce bloga:
A więc.. blog będzie opowiadał o miłości Jortini, ale to już zapewne wiecie. Nie będę mieszała Violetty z Tini i Leona z Jorge. Zobaczę jak to wyjdzie, ale na razie plan jest taki:
Martina 17l : aktorka grająca główną role w serialu "Violetta". Ma kochająca rodzinę przyjaciół, jest mega sławna i bardzo utalentowana. Ma chłopaka Petera Lanzani sławnego aktora jednak ich miłość nie jest do końca szczera, jest po prostu ustawiona. Tini zakochuje się w Jorge i tak rozpoczyna się ich historia.

Jorge 22l : młody aktor, który gra Leona w serialu "Violetta" Ma dziewczynę Stephie Camarena
jednak ich miłość powoli zanika. Jorge coraz bardziej podoba się Martina i czuje, że jest między nimi "chemia". Świetnie śpiewa, jeszcze lepiej wygląda ^^ Jorge na początku traktował Tini jak siostrę.. czyżby coś się zmieniło? Odpowiedź na to pytanie poznacie wkrótce...
      

1 komentarz: